۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
اشتغال جوانان عسلویه در پارس جنوبی نظام‌مند می‌شود
استاندار بوشهر:

اشتغال جوانان عسلویه در پارس جنوبی نظام‌مند می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اشتغال جوانان عسلویه در پارس جنوبی نظام‌مند می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در کشور است و تامین امنیت پایدار در این منطقه امری لازم و ضروری است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم عسلویه و محیط پیرامونی از وظایف اساسی صنعت نفت و گاز است و نباید کم‌کاری شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این میزان محرومیت زیبنده مردم عسلویه نیست و منطقه ای که پروژه‌های بزرگ و مگاپروژه را میزبانی می‌کند نیازمند رسیدگی بیشتر و موثرتر است.

محمدی‌زاده بر لزوم نظام‌مند شدن اشتغال جوانان عسلویه در پروژه‌های پارس جنوبی تاکید کرد و یادآور شد: بیکاری جوانان عسلویه نکته منفی است و توقع مردم منطقه در ایجاد شغل برای جوانان بومی عسلویه یک خواسته به حقی است که باید محقق شود.

وی بیان کرد: زمانی که به عنوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار مهندس قاسمی در منطقه عسلویه کار می‌کردیم، بیش از ۲۱ میلیارد دلار پروژه اجرایی و عملیاتی کردیم و با منطقه آشنایی کامل دارم.

استاندار بوشهر افزود: صنعت نفت باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی عمل کند و اگر کم‌کاری کند مردم ناراضی می‌شوند.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های عبدالنبی یوسفی(فرماندار سابق)، سید علی هاشمی به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha