۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
استعفای یک عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان

استعفای یک عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان

اصفهان – چینی، عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان از استعفای خود به دلیل وجود برخی از تخلفات در این کانون خبر داد.

رضا چینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه انتخابات کانون کارآفرینی استان اصفهان با حضور داوطلبان کارآفرین برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که هیأت امنای کانون کارآفرینی ۱۲ عضو دارد که ۶ عضو این کانون از کارآفرینان و ۶ عضو دیگر نیز مدیران و یا نمایندگان دستگاه‌های دولتی هستند.

وی با بیان اینکه در دو دوره قبلی انتخابات کانون کارآفرینی استان اصفهان شرایطی برای کارآفرینان برای حضور در این انتخابات تعریف شد، تصریح کرد: در نهایت در سال جاری ۸۶ نفر از کارآفرینان واجد شرایط برای حضور در این انتخابات معرفی شدند.

حضور ۸۶ نفر در انتخابات کانون کارآفرینی اصفهان
این عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان با بیان اینکه از بین ۸۶ نفر نفر انتخاب شدند، افزود: پس از رای گیری نفر با  ۴۰ رای و نفر دوم با ۳۶ رای بیشترین آراء را کسب کردند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف هیأت امنای کانون کارآفرینی انتخاب رئیس و دبیر کانون کارآفرینی است، ادامه داد: نماینده استاندار، نماینده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نماینده جهاد کشاورزی،‌ نماینده سازمان صنعت، معدن، تجارت، نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و نماینده جهاد دانشگاهی از جمله مسئولان دولتی در این کانون هستند.

چینی افزود: در جلسه مشترکی که برای هیأت امنا برای انتخابات رئیس و دبیر کانون کارآفرینی استان اصفهان آراء کسب شده در انتخابات اعضای کانون نادیده گرفته شده بود و با لابی گری صورت گرفته ۹ رای به رئیس و دبیر فعلی کانون تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: شاهد گروه بندی در این انتخابات بودیم و در نتیجه افرادی انتخاب شدند که مطیع سیستم دولتی باشند و از این رو کانون کارآفرینی دستخوش مسئولان دولتی شد.

این عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان فت: من شخصا استعفای خود را اعلام کرده‌ام و سه ماه است که منتظر پذیرش استعفایم هستم اما هنوز نتیجه ای را دریافت نکرده‌ام.

وی افزود: ما در صدد ایجاد تحول در کانون کارآفرینی بودیم و راه اندازی باشگاه کارآفرینی را در دستور کار داشتیم که با این رفتارها راه اندازی این باشگاه نیز منتفی شده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha