۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
جمع آوری برخی مزارع بلدرچین در مازندران | بازار فروش نیست
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جمع آوری برخی مزارع بلدرچین در مازندران | بازار فروش نیست

ساری- عبدالله زاده، فعال صنعت طیور و پرورش دهنده بلدرچین در مازندران گفت: به دلیل نبود بازار فروش، برخی از پرورش دهندگان بلدرچین، مزارع خود را جمع آوری کردند.

عباس عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پرورش بلدرچین را از ۱۰ سال قبل با چند قفسه شروع کردم، اظهار داشت: در حال حاضر شمار قفسه ها به چند هراز عدد رسیده است.

وی با عنوان اینکه این کار را از صفر شروع کردم و اکنون پنج تا ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال دارند، مهمترین مشکل را بازار فروش بیان کرد و گفت: برخی از واحدهای پرورش بلدرچین به دلیل نداشتن بازار فروش جمع آوری و تعطیل شدند.

وی ادامه داد: وقتی پرورش دهنده نتواند بازاری برای فروش داشته باشد، در تامین خوراک دچار مشکل می شود و مجبور است تولیدات را با ضرر بفروشد و این کار را جمع آوری کند.

عبدالله زاده با اظهار اینکه کار پرورش بلدرچین را با دریافت وام از بسیج سازندگی شروع کردم، تصریح کرد: به دلیل آن دارای مغازه ای برای فروش محصولات هستم، خوشبختانه وضعیت بازار کارم خوب است.

این پرورش دهنده بلدرچین یادآور شد: تولیدات و محصولات را به واحدهای عرضه مواد پروتئینی و فروشگاه ها می فروشم و بخشی را به دیگر استان ها ارسال می کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha