۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کرونا ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد بهداشتی مازندران را ۳ برابر کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

کرونا ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد بهداشتی مازندران را ۳ برابر کرد

نکا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه ۱۷ واحد مشغول تولید مواد و اقلام بهداشتی در استان هستند، گفت: این واحدها با ظرفیت سه برابری مشغول تولید هستند.

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه واحدهای تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مستقر در شهرها و نواحی صنعتی استان با ظرفیت سه برابری مشغول فعالیت هستند، شمار این واحدها را ۱۷ کارخانه بیان کرد و گفت: این واحدها پیش از این با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کردند.

وی همچنین با اظهار اینکه پنج واحد تولیدی نیز برای تولیدمواد بهداشتی اقدام به تغییر خط کرده اند، ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به حوزه بهداشت و درمان، فعالیت واحدهای تولید اقلام بهداشتی شبانه روزی و مضاعف شده است.

وی با عنوان اینکه تولید اقلام بهداشتی تا زمان نیاز ادامه می یابد، تصریح کرد: امیدواریم نیاز استان به محصول ضددعفونی کننده، ژل، دستمال بهداشتی و مایع دستشویی و غیره برطرف شود و واحدهای تولیدی تا زمان رفع نیازها و پایان بیماری در کنار مردم حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع بیماری بین واحدهای تولیدی، توصیه‌ها و اقدامات بهداشتی انجام شده است، عنوان کرد: تاکنون تعطیلی ناشی از شیوع کرونا بین واحدهای تولیدی نداشتیم.

۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران فعالیت دارند.

کد خبر: ۱۱٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha