۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
میزان مصرف بنزین در استان سمنان ۷۰ درصد کاهش یافت
معاون سیاسی استاندار سمنان:

میزان مصرف بنزین در استان سمنان ۷۰ درصد کاهش یافت

سمنان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: میزان مصرف بنزین دردهم فروردین‌ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با رویکرد قطع زنجیره انتقال کرونا در استان اجرایی شده است، اظهار داشت: روز گذشته مجموع میزان مصرف بنزین در سراسر استان ۴۱۹ هزار و ۱۰۰ لیتر بود.

وی با اشاره به اینکه این میزان در زمان مشابه سال گذشته (دهم فروردین ۹۸) یک‌میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بود، افزود: در این بازه زمانی میزان مصرف بنزین در استان سمنان ۷۰ درصد کاهش یافت.

۱۱ هزار خودرو روز گذشته وارد استان سمنان شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه در دو روز آینده با توجه به تعطیلات روز طبیعت اقدامات بازدارنده این طرح تشدید می‌یابد، خاطرنشان کرد: دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه مبادی خروجی شهرهای استان نیز مسدود می‌شوند.

خجسته پور بیان کرد: با اجرای این طرح آمار تعداد ورودی خودروها به استان سمنان دردهم فروردین نسبت به‌روز نهم ۳۷ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه در روز هفتم فروردین پیش از آغاز اجرای این طرح مجموع ورودی خودروها به استان سمنان ۱۷ هزار و ۵۰۰ خودرو بود، یادآور شد: دیروز ورودی‌های خودروها به ۱۱ هزار رسیده است که با تداوم این امر به‌زودی شاهد قطع زنجیرهِ انتقال ویروس کرونا خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha