۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
۱۴۱ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۴۱ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

قزوین - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۴۱ هزار میلیارد ریال از سوی طرح‌های تولیدی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌‎های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: سرمایه گذاری یاد شده این طرح های تولیدی در دست اجرا بر اساس مجوزهای تاسیس صادر شده برآورد شده و ارزش روز آنها بیشتر از این رقم است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۸۵۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سرمایه گذاری انجام شده براساس مجوزهای تاسیس واحدهای تولیدی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز سه هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال است که البته ارزش روز آنها بسیار بیشتر است.

خانپور همچنین اظهار داشت: اشتغالزایی واحدهای تولیدی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین حدود ۳۰ هزار نفر بوده است که با بهره برداری واحدهای در دست اجرا این رقم به بیش از ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: تاکنون هزار و ۶۳۶ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده که از این میزان ۶۱۹ هکتار مربوط به واحدهای تولیدی بهره بردار بوده و سایر مربوط به سرمایه گذارانی است که طرح های آنها در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: از طرح های در دست اجرا ۶۰ طرح در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند و پیش بینی می شود طی امسال و سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

کد خبر: ۱۱۷٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha