۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
تمرکز بر حوزه اقتصاد اولویت اصلی دولت در قزوین است
استاندار قزوین:

تمرکز بر حوزه اقتصاد اولویت اصلی دولت در قزوین است

قزوین- استاندار قزوین گفت: تمرکز بر حوزه اقتصاد  و رفع مشکلات اقتصادی موجود در استان اولویت اصلی دولت برای فعالیت در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی اعلایی شنبه شب در آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسولین ملی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه قزوین با نام استانی سیاست زده در کشور مطرح است اما نتوانسته از این شوق سیاسی موجود در استان برای ایجاد محیطی پویا و با نشاط بهره گیرد، ولی معتقد هستیم می شود این ظرفیت را در راستای ایجاد انگیزه و نشاط در استان به کار گرفت.

وی گفت: چه بسا مشکلات امروز این استان و مسائل اقتصادی که دامن گیر مردم شده است را نیز میتوانستیم با همین ظرفیت موجود در استان مدیریت کنیم و از این رو رفع مشکلات اقتصادی موجود در استان مهم ترین اولویت ما در قزوین است و برای این منظور نیز برنامه ریزی هایی انجام شده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: موقعیت جرافیایی، شرایط صنعتی و کشاورزی قزوین موهبت های متعددی را در اختیار این استان قرار داده است که میتوان با استفاده از این ظرفیت ها به روزهای روشنی برای استان قزوین امیدوار بود.

اعلایی عنوان کرد: مدیریت مستمر شرایط، رصد بهبود و حرکت رو به جلو از این پس در استان قزوین به عنوان یک خط مشی اساسی در دستور کار خواهد بود و تلاش میکنیم تا سیاست ورزی ها در استان قزوین از اصل کار پیشی نگیرد.

وی تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیران ساکن و مقیم در استان قزوین به عنوان یکی از اصلی ترین رویکردهای ما در انتصابات در قزوین مد نظر قرار خواهد گرفت و به نمایندگی از دولت خود را موظف به اعمال سیاست های کلان کشور در استان قزوین و امیدبخشی به مردم میدانیم.

استاندار سابق قزوین نیز در ادامه این مراسم با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در دوره فعالیت خود در استانداری قزوین اظهار داشت: در شرایطی استانداری قزوین به بنده سپرده شد که شرایط اقتصادی بسیار ملتهب، مشکلات تامین مواد اولیه، رسوب در گمرکات و مسائل کارگری در استان قزوین به اوج خود رسیده بود.

جمالی پور بیان کرد: از این رو در یک بازه و با فوریتی ۶ ماهه تاش کردیم تا بسیاری از مشکلات که قابل مدیریت کردن بود رفع شود و از این رو در مدت زمان فعالیت خود در استان قزوین با تعامل با مدیران استانی و تولیدکنندگان و صنعتگران در استان قزوین توانستیم بیش از ۶۰ واحد تولیدی را از حالت رکود خارج کنیم.

وی گفت: امروز واحدهای تولیدی استان قزوین دوباره با قدرت در حال فعالیت هستند و حتی در برخی از موارد با مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستیم.

استاندار سابق قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر پروژه های بزرگ و اثرگذاری در استان قزوین در حال اجراست که طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد از مهم ترین این پروژه هاست.

جمالی پور بیان کرد: تمام تلاش ما در استان قزوین مدیریت شرایط ایجاد شده و کمک به اقتصاد و معیشت مردم بوده است و هرآنچه که در حد توان ما بود در این استان به کار گرفتیم و امیدواریم روند خدمت رسانی مطلوب به مردم این استان همچنان ادامه دار باشد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha