۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تورم ماهیانه در مازندران ۱.۶ درصد رشد یافت/ افزایش ۳۰ درصدی ذخایر کالاهای استراتژیک
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

تورم ماهیانه در مازندران ۱.۶ درصد رشد یافت/ افزایش ۳۰ درصدی ذخایر کالاهای استراتژیک

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تورم ماهیان آذرماه در استان را ۳.۲ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان ۱.۶ درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر یکشنبه در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان در سالن همایش بانک صادرات استان مازندران با اشاره به تورم ماهیانه ۳.۲ درصدی افزود: این میزان نسبت به تورم ۱.۶ درصدی ماه قبل از آن رشد داشته است.

وی افزایش قمیت گوجه، سبزیجات و حمل و نقل را در افزایش تورم ماهیانه آذرماه موثر دانست و گفت: اکنون شاهد ارزان و متعادل شدن قیمت گوجه در استان هستیم.

قوانلو با تاکید براینکه تولیدکنندگان هم در تامین نیازهای بازار و هم برای کیفیت بخشی و رضایت مصرف کنندگان تلاش کنند از غیبت برخی برندهای مهم تولیدی در استان در همایش انتقاد کرد و گفت: نباید جای برندهای مهم و حساس استان در این همایش خالی باشد.

رئیس سازمان صمت مازندران به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: این اقدام می توانست شوک تورمی در بازار ایجاد کند اما با تامین و افزایش ۳۰ درصدی ذخایر کالاهای استراتژیک و همراهی مردم، شاهد بازار آرامی در استان هستیم.

قوانلو یاداور شد: در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی در بازارهای استان وجود ندارد و شرایط بازار متعادل است.

کد خبر: ۱٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha