۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
پایان خرداد آخرین وعده افتتاح گردنه صلوات آباد/تسریع در بهره برداری نیازمند تامین اعتبار است
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

پایان خرداد آخرین وعده افتتاح گردنه صلوات آباد/تسریع در بهره برداری نیازمند تامین اعتبار است

سنندج – مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آخرین وضعیت چهارخطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج، گفت: امیدواریم که تا پایان خرداد سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

عرفان مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج یکی از پروژه های مهم راهسازی در کردستان است که طی سال گذشته و امسال با تامین اعتبار مورد نیاز، اقدامات خوبی در راستای احداث آن صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به آخرین وضعیت این پروژه مهم راهسازی در کردستان، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که عملیات در حال اجرای ساخت چهارخطه گردنه صلوات آیاد تاپایان ماه خرداد ماه ۱۴۰۱ تمام شده و جاده بهسازی شده و در نهایت مورد استفاده مردم قرار گیرد .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ضمن تاکید بر تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم، گفت: تمامی عوامل و پیمانکاران همه  توان خود را به کار گیرند و تدابیر لازم را به کار برده تا این پروژه تا پایان خرداد ‌ماه ۱۴۰۱ پایان یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون  از مجموع ۲۱ کیلومتر در جریان ساخت ۱۴.۳ کیلومترزیر بار ترافیک قرار گرفته است، عنوان کرد: در شرایط فعلی سه کیلومتر نیز در حال آسفالت ریزی است.

مرادی ضمن اشاره به اهمیت تامنی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری کامل از این پروژه، یادآور شد: انتظار داریم که مانده مسیر نیز با تامین اعتبار مورد نیاز  در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

گردنه صلوات آباد سنندج یکی از محورهای اصلی ورود به مرکز استان کردستان است و با توجه به تردد وسائل نقلیه مسیر سنندج – قروه – همدان – تهران، بار ترافیکی زیادی را دارد و متاسفانه به دلیل وضعیت نامناسب جاده ای یکی از محورهای پرتصادف در استان به شمار می رود.

چهارخطه کردن مسیر گردنه صلوات آباد به عنوان یکی از پروژه های مهم استان سالهاست که در دستور کار قرار گرفته و استاندار کردستان وعده داده بودند که این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید ولی این وعده نیز همانند دیگر وعده های دولت روحانی فعلا عملیاتی نشده است.

کردستان در زمینه زیرساخت های بخش راه یکی از استانهای محروم و کم برخوردار کشور به شمار می رود و متاسفانه علیرغم وعده های مختلف مسئولان استانی و کشور، همچنان این استان با کمبودهای جدی در بخش ارتباط مواجه است.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha