۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
واحدهای رهاشده در شهرک بنکداران همدان تعیین تکلیف شوند
مسئول هیئت‌امنای مجتمع بنکداران مواد غذایی هگمتان:

واحدهای رهاشده در شهرک بنکداران همدان تعیین تکلیف شوند

همدان - به زارع، مسئول هیئت‌امنای مجتمع بنکداران مواد غذایی هگمتان بر لزوم اقدام قانونی نسبت به واحدهای رهاشده در شهرک بنکداران همدان و تعیین تکلیف آنها تاکید کرد.

رضا به زارع در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح و پروژه شهرک بنکداران همدان دریچه‌ای که برای توسعه پایدار همدان پیش  نیاز است چشمان ما گشوده شده است، عنوان کرد: توسعه همدان از طریق رشد و فربه سازی بازار و عهده داری و مسئولیت تکفل تامین مایحتاج عمومی، خوارو بار و کالاهای اساسی و غیره غرب کشور بوده که به یک بستر مناسب نیاز داشت که با پیش روی طرح شهرک بنکداران این مسیر هموار شده است.

مسئول هیئت‌امنای مجتمع بنکداران مواد غذایی هگمتان عنوان کرد: ساخت اولین شهرک صنفی و تجاری کشور در هگمتان؛ شهری که از دیرباز در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن داشته و مأمن مناسبی برای تبادل کالا بوده، موجب شد تا این مهم، امکان پذیر شود.

وی با توجه به این موضوع گفت: دغدغه اصلی ما این است که این فلسفه و این نوع نگاه تعمیم و تسریع یافته و مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان، به این آرزوی بلند، باور یافته و بدان جامه عمل پوشند.

برای راه‌اندازی آن مهم تر از هر چیز دیگر، تزریق پول برای اتمام خدمات زیرساختی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی است

به زارع با توجه به وعده های مربوطه برای راه اندازی شهرک بنکداران همدان، مطرح کرد: برای راه‌اندازی شهرک مهم تر از هر چیز دیگر، تزریق پول برای اتمام خدمات زیرساختی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی است.

مسئول هیئت‌امنای مجتمع بنکداران مواد غذایی هگمتان در ادامه صحبت های خود اضافه کرد:  تامین امنیت شهرک از طریق محصورسازی ضلع شمالی (حدفاصل بین زمین شهرک و ساختمان شرکت گاز) از ضروری ترین امور است.

وی با بیان اینکه اقداماتی دیگر چون ایجادساختمان سرویس بهداشتی عمومی و ایجاد ساختمان نگهبانی و گیت ورودی در ابتدای ورودی از جمله مواردی است که بایستی در نظر گرفته شود، مطرح کرد: اقدام قاطع قانونی نسبت به واحدهای رها شده، نیمه‌کاره و قطعاتی که با تاخیر پیمانکار خود مواجه شده اند ضروری است؛ چراکه متاسفانه این موارد موجب شده تا شاهد لطمه هایی به راه اندازی شهرک بنکداران شویم.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha