۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کاهش ۲ میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی
مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش ۲ میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد در جاده‌های استان طی ۹ روز نخست نوروز امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، بیش از دو میلیون کاهش داشته است.

به گزارش ارومیه به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، ارسلان شکری صبح دوشنبه با اشاره به کاهش دو میلیون تردد طی نوروز امسال در استان گفت: در حالی که طی نوروز سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی ثبت شده بود، این رقم در مدت مشابه نوروز امسال به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تردد رسید که ۴۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان کاهش در این مدت مربوط به روزهای بعد از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در روزهای هفتم تا نهم اتفاق افتاده است که به ترتیب شاهد کاهش ۵۰، ۶۲ و ۶۲ درصدی تردد در این روزها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعات ۱۷ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۰ ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی طی نوروز امسال به شمار می‌روند.

وی افزود: متوسط سرعت ثبت‌شده توسط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه‌های استان ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده که سرعت مناسبی است.

شکری با بیان اینکه ۱۰ درصد ترددها طی این مدت در جاده‌های آذربایجان‌غربی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، افزود: هشت درصد از مجموع ترددها نیز در همین مدت دارای تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

کد خبر: ۱۱٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha