۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
۳ هزار و ۵۰۰ شغل جدید در هرمزگان ایجاد می‌شود
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان:

۳ هزار و ۵۰۰ شغل جدید در هرمزگان ایجاد می‌شود

هرمزگان- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان گفت: با حمایت دولت مردمی و به همت بنیاد برکت ایجاد سه هزار و ۵۰۰ شغل جدید در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی هرمزگان، منوچهر دانشمند اظهار داشت: در صورت تحقق این رقم اشتغالزایی، بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی و  اجتماعی در استان هرمزگان نیز رفع می‌شود.

وی ادامه داد: برای آبادانی روستاها به ویژه در بخش آبرسانی تاکنون در ۴۳ روستای هرمزگان منبع آب نصب شده است تا مردم روستا از آب شرب دایمی استفاده کنند.

دانشمند تصریح کرد: در جزیره قشم نیز آماده همکاری برای نصب منبع آب و مشارکت در تعمیر و اصلاح خط لوله انتقال آب شرب به روستاها هستیم.

سرمایه‌گذاری سه هزار و ۴۶۶ میلیارد ریالی بنیاد برکت در هرمزگان
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان گفت: بنیاد برکت سال گذشته در مجموع سه هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال در قالب ۲ هزار و ۲۸۱ طرح اقتصادی در استان هرمزگان سرمایه گذاری کرده است که از این مبلغ بیش از ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال به توانمند سازی اقتصادی و ایجاد کارآفرینی و ۹۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به طرح‌های زیربنایی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال برای ساخت ۶ مدرسه با ۳۴ کلاس درس و ۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسجد اعتبار صرف شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن محرومان و مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز برای خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام اختصاص یافته است.

وی از طرح بیمه ارزان قیمت روستاییان خبرداد و اظهار کرد: این بنیاد آمادگی دارد تا برای بیمه شخص ثالث، آتش‌سوزی و درمان روستاییان با هزینه‌ای بسیار پایین اقدام کند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha