۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
ظرفیت روزانه تولید شیر در کشت و صنعت به ۲۰۰ تن رسید
مدیرعامل کشت و صنعت مغان:

ظرفیت روزانه تولید شیر در کشت و صنعت به ۲۰۰ تن رسید

اردبیل- محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تولید شیر در مجموعه کشت و صنعت و دامپروری مغان روزانه به ۲۰۰ تن رسید.

اسدالله محسن‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها کشت و صنعت مغان در همه ابعاد به عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم سعی کرده تا در حوزه‌های مختلف موانع پیش روی تولید و رونق اشتغال را بردارد.

وی تصریح کرد: در مجتمع دامپروری مغان با نگهداری ۱۹ هزار و ۶۰۰ راس دام و همچنین ۶ هزار راس دام شیرده سعی بر این است تا تولید محصولات لبنی افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان رشد ۳۱ درصدی تولید شیر را در این بنگاه اقتصادی یادآور شد و گفت:‌ در حال حاضر روزانه تولید شیر این مجموعه به ۲۰۰ تن رسیده و تلاش بر این است تا پایان سال این ظرفیت به ۲۲۰ تن نیز ارتقا یابد.

محسن‌زاده افزود: با افزایش تولید شیر تنوع تولید محصولات در بخش دامپروری کشت و صنعت مغان از شرایط مناسبی برخوردار شده به طوری که تولید کره، دوغ، ماست و شیر خشک صنعتی نیز از یک جهش مطلوب برخوردار است.

وی به تأمین نهاده‌های دامی و ذخیره‌سازی مناسب علوفه اشاره کرد و ادامه داد: آرامشی که در بحث نگهداری دام در کشت و صنعت مغان وجود دارد به رونق تولید و افزایش ظرفیت تولید شیر منجر شده است.

محسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قطعا با افزایش تولید شیر زنجیره تولید محصولات لبنی نیز تقویت شده و کارگران در سه شیفت در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: مجموعه کشت و صنعت مغان در تلاش برای توسعه دامپروری مدرن و خرید دام‌ شیرده است که با ساخت ابنیه به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع، تأمین جایگاه گاو مرکز تغذیه آنها مورد توجه است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: امیدواریم ظرفیت تولید در کشت و صنعت مغان در همه ابعاد اعم از زراعت، باغ و دام افزایش یافته و بتوانیم در خدمت اهالی استان و کشور باشیم.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha