۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال است

یاسوج- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای بسیاری در استان هستند که علی رغم تلاشها همچنان راکد هستند و اکنون ۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان، هاشم موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد واحد غیر فعال، ۵۰ واحد صنعتی راکد که دارای قابلیت راه اندازی مجدد هستند، شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های کارگروه اقتصادی استان ۲۵ واحد از این واحدها با اعطاء تسهیلات، رفع مشکل مواد اولیه و نوسازی خطوط امسال به چرخه تولید بازخواهند گشت، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور، ۱۰ کارخانه از واحدهای صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند.

موسوی تصریح کرد: از این تعداد پنج واحد در شهرک‌های صنعتی و پنج واحد نیز در خارج از شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

وی افزود: ۳۹۱ واحد صنعتی معادل ۷۸ درصد واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فعال است و حجم سرمایه گذاری واحدهای فعال استان بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال و مجموع اشتغال واحدهای فعال استان ۶ هزار و ۳۱۴ نفر و اشتغال اسمی این واحدها نیز هفت هزار و ۹۴۵ نفر است.

موسوی تصریح کرد: این واحدها با اقداماتی از جمله اعطای تسهیلات، رفع مشکل مواد اولیه، نوسازی خطوط تولید و سایر نیازها و با راهنمایی مشاوران صنعتی سازمان به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha