۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
ابلاغ مصوبه تخصیص قیر برای طرح‌های عمرانی
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

ابلاغ مصوبه تخصیص قیر برای طرح‌های عمرانی

جباری، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: مصوبه تخصیص قیر برای طرح‌های عمرانی در سال جاری از سوی دولت ابلاغ شد.

به گزارش بازار، احمد جباری گفت: با پیگیری‌های کمیسیون عمران و جلسه‌ای که اعضای کمیسیون با وزرای نفت و راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبنی بر تخصیص قیر برای طرح‌های عمرانی داشتند، این مصوبه از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مصوب شده است، مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان قیر برای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای تخصیص یابد که این موضوع تاکنون انجام نشده بود و در جلسه‌ای که با مسئولین وزارت نفت و راه داشتیم، مشکل حل شد.

وی گفت: در حالی صادرات قیر در حال انجام بود که به دلیل نبود آن بسیاری از پروژه‌های عمرانی تعطیل شده بود.

جباری افزود: با توافقی که انجام شد طرح‌هایی که در زمینه راه‌های روستایی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، وجود دارد، از این پس قیر مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران در خصوص آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز گفت: این قانون یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم به شمار می‌رود که تصویب شد.

وی افزود: بر اساس آن قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی احداث و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و طی ۴ سال این تعداد به ۴ میلیون واحد مسکونی خواهد رسید.

جباری همچنین گفت: هم اکنون در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها ثبت نام برای مسکن در حال انجام است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز پای کار آمدند و برای اجرای این طرح کمک می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز بعنوان یک نهاد نظارتی و قانونگذاری بر اجرای دقیق این طرح نظارت کامل دارد.

جباری تصریح کرد: ما نسبت به اجرای این طرح خوشبین هستیم و تاکنون اقدامات مثبتی در حال انجام است.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha