۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
 تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد خبر داد

تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی

فتوت، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد گفت: در راستای دستور رئیس جمهور کارگروه‌های اصلی و عملیاتی برای ساماندهی انبارهای این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش بازار، فرشاد فتوت، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی هفته گذشته را برای وزارت اقتصاد و دارایی پرکار عنوان کرد و گفت: در یک هفته در حوزه های بورس، بانک، سازمان امور مالیاتی و همچنین سازمان اموال تملیکی اتفاقاتی افتاد. بعد از تاکید رئیس جمهور در سفر به بوشهر برای تعیین وضعیت سازمان اموال تملیکی و کالاهای دپو شده در انبارهای این سازمان، روز جمعه رئیس دستگاه قضا نیز بازدیدی از یکی از اموال تملیکی داشت و اوضاع آنجا را نابسامان دانست.

وی افزود: متاسفانه بعد از ۱۰ سال عدم رسیدگی، این شرایط به دولت سیزدهم رسیده است و دولت طبیعتا عزم خود را جزم کرده است در روزهای آغازین فعالیت خود آنجا را سامان دهد و فرآیندها اصلاح شود تا کمتر شاهد انباشته شدن و رسوب کالاهای قاچاق در انبارهای سازمان اموال تملیکی خاک می خورند، در حالی که باید به عنوان حق الناس در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو درباره اقدامات این سازمان در این حوزه اظهار کرد: تشکیل کارگروه های اصلی و عملیاتی برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی اشاره کرد: در دو روز گذشته آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه وزرای دادگستری و وزارت اقتصاد و دادستان کل کشور بازدیدی از انبارها داشتند. بعد از جلسه، مقرر شد کارگروه ها با جدیت به دنبال ساماندهی وضعیت باشند و اشتراک نظر خوبی بین قوه قضائیه و دولت در این راستا شکل گرفته است. در یک دهه گذشته ۵۶ هزار ورودی به سازمان اموال تملیکی صورت گرفته است که منتظر احکام قضایی هستند.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha