۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
 ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی زنجان به ۲.۵ اسب بخار در هکتار رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی زنجان به ۲.۵ اسب بخار در هکتار رسید

زنجان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان در سال ۹۷ حدود ۱.۹۸ اسب بخار در هکتار بود، گفت: در حال حاضر این مهم در استان به ۲.۵ اسب بخار در هکتار رسیده است.

جوادتاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، به ضریب مکانیزاسیون  بخش کشاورزی  زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های اخیر اعتبارات تجهیز شبکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی در استان خوب دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون در سال ۹۷ حدود ۱.۹۸ اسب بخار در هکتار بود، اظهار کرد: در حال حاضر این ضریب به ۲.۵ اسب بخار در هکتار رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: زنجان در ضریب مکانیزاسیون رتبه دوم کشوری را دارد و جهاد کشاورزی این استان به ارتقای ضریب مکانیزاسیون بسیار جدی است.

تاراسی ابراز داشت: اجرای هر یک صدم ضریب مکانیزاسیون کشاورزی ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارد. 

وی  با بیان اینکه از میزان اعتبار ابلاغی ۵۳۳ میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون در سال گذشته ۶۰۶ میلیارد ریال جذب شده است، گفت: از محل اعتبار تامین شده تعداد ۲۳۵ دستگاه تراکتور و ۸۳ دستگاه کمباین تامین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: در سال جدید برای توسعه بخش کشاورزی در استان اقدامات کاربردی و عملیاتی در دستور کار است.

کد خبر: ۱۱٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha