امضای تفاهمنامه همکاری شرکت پست و سازمان امور اراضی

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت پست و سازمان امور اراضی

تفاهم نامه همکاری شرکت ملی پست ایران و سازمان امور اراضی کشور با موضوع تبادل اطلاعات و تعیین کد پستی ده رقمی اراضی امضا شد.

به گزارش بازار، صبح امروز (چهارشنبه، نوزدهم آبان ماه) تفاهم نامه همکاری شرکت ملی پست ایران و سازمان امور اراضی کشور با موضوع تبادل اطلاعات و تعیین کد پستی ده رقمی اراضی امضا شد. در این تفاهم نامه که آقایان رمضانعلی سبحانی فر و علیرضا اورنگی امضا کردند، قرار است تبادل اطلاعات طرفین و تعیین کد پستی ده رقمی امور زمین در محدوده وظایف و اختیارات سازمان امور اراضی انجام شود.

استفاده سازمان امور اراضی کشور از وب سرویس کد پستی برای استعلام و تایید کد پستی ده رقمی اماکن از دیگر موضوع‌های این تفاهم نامه است.

سازمان امور اراضی کشور بر اساس این تفاهم نامه متعهد شد نقشه محدوده‌های مورد نظر سازمان را به صورت بسته اطلاعاتی به پست ارائه کند و تغییرات و به روز رسانی ایجاد شده در نقشه‌های خود را تحویل پست دهد و درباره تنظیم سیستم به گونه‌ای عمل کند که سطح دسترسی به وب سرویس‌ها و سوابق استفاده کنندگان نگهداری شود.

شرکت ملی پست ایران هم متعهد شد کد پستی هر پلاک دریافتی از سازمان امور اراضی را پس از تخصیص کد پستی به صورت بسته اطلاعاتی به سازمان ارائه کند. همچنین شرکت ملی پست متعهد شد اطلاعات کد پستی و نشانی را به سازمان امور اراضی بدهد.

این تفاهمنامه در اجرای برنامه ششم توسعه و با هدف تبادل الکترونیکی اطلاعات و پاسخگویی الکترونیکی به استعلام‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی از طریق شبکه ملی اطلاعات و الزام دستگاه‌های اجرایی مبنی بر انطباق اطلاعات اشتراکات سازمانی خود با نشانی و کد پستی ده رقمی مکان، امضا شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha