۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
راه‌اندازی کارخانه تولید پی.وی.سی در گناوه توسط گروه بهمن
مالک گروه بهمن در گفت‌وگو با بازار:

راه‌اندازی کارخانه تولید پی.وی.سی در گناوه توسط گروه بهمن

بوشهر- کشاورز مدیر گروه بهمن از راه‌اندازی کارخانه تولید پی.وی.سی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر توسط گروه بهمن خبر داد.

حمید کشاورز در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: گروه بهمن در هر استانی که ظرفیت و پتانسیل سرمایه گذاری داشته باشد ورود می‌کند و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افرود: بیش از ۴ هزار نیرو به طور مستقیم در مجموعه بهمن اشتغال دارند و چند برابر نیز شغل غیر مستقیم ایجاد شده که امیدواریم با راه‌اندازی کارخانه‌جات جدید شاهد افزایش نیروهای شاغل باشیم.

مدیر و مالک گروه بهمن از راه‌اندازی کارخانه تولید پی.وی.سی در شمال استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته کارخانه خط تولیدی PVC در استان بوشهر و در منطقه اقتصادی شمال استان ایجاد خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: مطالعات مقدماتی برای راه‌اندازی این کارخانه انجام شده و استان بوشهر و شهرستان گناوه دارای پتانسیل و ظرفیت مورد نظر برای اجرای این پروژه هستند.

وی ابراز داشت: گروه بهمن در قزوین و تبریز و تهران و چند نقطه کشور دارای کارخانجات تولیدی است و امیدواریم در استان بوشهر نیز بتوانیم مثمرثمر باشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha