۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
گجت Tile ویژه پیدا کردن ابزار و وسایل شخصی شما با تلفن همراه!
تازه های دنیای تکنولوژی؛

گجت Tile ویژه پیدا کردن ابزار و وسایل شخصی شما با تلفن همراه!

شرکت Tile اقدام به تولید محصولی کرده که با استفاده از آن می توانید تمام وسایل شخصی ضروری و کوچک خود را به سادگی پیدا کنید و از معضل بزرگ گشتن به دنبال آنها خلاص شوید.

به گزارش بازار، مشغله های زندگی امروزی از یک سو و افزوده شدن تعداد گجت های مختلف به ابزارهای مورد استفاده روزمره در زندگی ما منجر شده تا روزانه وقت قبال توجهی را به دنبال ابزارهای صخی خود مانند گوشی تلفن همراه، کلید، کیف پول و ... بگردیم. موضوعی که می تواند یک صبح دل انگیز را برای شما تا حد ممکن خراب کرده و بخشی از انرژی روزمره تان را بگیرد. 

شرکت Tile برای حل این موضوع، اقدام به تولید یک گجت الکترونیکی کاربردی کرده تا بتوانید برای همیشه از شر معضل گشتن به دنبال وسایل شخصیتان خلاص شوید. 

این گجت همچنین از یک اپلیکیشن جالب بهره می برد که برای هر دو سیستم عامل شرح بازار، یعنی اندریو و iOS ظراحی شده و با نصب آن روی تلفن همراهتان می توانید این گجت و البته لوازم شخصی خود را مدیریت کنید. 

این گجت همچنین قابلیت سینک شدن روی اپلیکیشن های هوشمند مدیریت منزل مانند الکسا، گوگل اساستنت، ایکس فینیتی و سیری را دارد و با استفاده از بلوتوث به گوشی شما متصل خواهد شد. 

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که در حقیقت روی ابزار شخصی مورد نیاز شما تگ گذاری کرده و و با پیج کردن آن، میتوانید محل دقیق قرار گرفتن لوازم شخصی خود را بیابید. 

حتی اگر در منزل یا محل کار نیستید و به دنبال وسیله ای شخصی در آنجا می گردید، گجت شما از طریق شبکه وای فای قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه را دارد و می توانید آدرس آنها را به همکار یا اعضای خانواده خود بدهید. 

گجت مذکور با استفاده از یک باتری لیتیومی کار می کند که عمر هر باتری آن نیز از سوی شرکت سازنده، یک سال برآورد شده است.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha