۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کمک ۱۰ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی به مهار کرونا در قزوین
معاون سیاسی استاندار قزوین خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی به مهار کرونا در قزوین

قزوین - معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: یکی از واحدهای صنعتی این استان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی افزود: خیرین در همه امور دولت را یاری می کنند که ساخت واحدهای آموزشی و مدارس، مراکز بهداشتی، مسجد از جمله اقدامات ارزشمند این قشر است.

معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: قطعا در راستای سلامت مردم و کمک به حوزه بهداشت و درمان، خیرین انگیزه بیشتری دارند.

حبیبی با اشاره به کمک خیرین در بحث مهار کرونا یادآور شد: در این بخش نیز خیرین خوش درخشیده و صحنه های زیبایی را خلق کردند و کمک های متعددی را به این حوزه داشته اند.

 وی افزود: تامین بسته های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان، اختصاص مجتمع های تجاری و مسکونی به منظور مکان اقامتگاهی، خرید ماسک و تجهیزات پزشکی، خرید ونتیلاتور و اکسیژن ساز بخشی از جمله این کمک ها بوده است.

 حبیبی گفت: در جدیدترین کمک خیرین، یکی از واحدهای صنعتی استان (شرکت نفیس نخ) مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کرده که با توجه به سال جهش تولید که قطعا این واحد هم نقش ارزنده ای ایفا خواهد کرد، اهتمام این واحد به بخش بهداشت در شرایط فعلی قابل تقدیر است.

کد خبر: ۱۱٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha