۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
افزایش تولید خودرو در سایپا کلید خورد
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا:

افزایش تولید خودرو در سایپا کلید خورد

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: با تدوین برنامه تولید و عرضه خودرو به بازار، افزایش تولید خودرو در سایپا به‌اجرا درآمده و تیراژ روزانه محصولات سایپا ۱۱ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار، مسعود پروین معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: در دو ماه اخیر، برنامه تولید محصولات سایپا همه‌روزه و حتی روزهای پایانی هفته برقرار بوده که با افزوده شدن آمار مربوط به تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه و تحویل خودروهای مشتریان، در روزهای آینده تحولی محسوس را در زمینه عرضه خودرو به بازار شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با شرکت‌های زنجیره تأمین و شبکه قطعه‌سازی، تصریح کرد: در زمینه افزایش تولید محصولات سایپا، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا برنامه مدنظر گروه خودروسازی سایپا طی روزهای آینده وارد فاز اجرایی خود شود.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا اضافه کرد: براساس آمارهای موجود و برنامه تکمیل کاری، تعداد خودروهای دارای کسری قطعه در پارکینگ‌های سایپا به کمتر از ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید که به‌طور روزانه و مستمر در حال تکمیل این خودروها و خروج از پارکینگ و تحویل به مشتریان هستیم که با این اقدام، بتوانیم التهاب بازار را کاهش داده و پاسخ‌گوی نیاز مشتریان باشیم.

مسعود پروین گفت: با توجه به رشد آهنگ تولید در گروه خودروسازی سایپا، برنامه تولید ابتدای سال خود را تغییر دادیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری، این گروه بیشترین میزان تولید خودرو از سال ۹۷ تاکنون را محقق خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha