۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
 بازار خرده‌ فروشی در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود
مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان:

بازار خرده‌ فروشی در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

زاهدان - مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: به زودی سه قرارداد با بخش خصوصی برای راه‌اندازی بازار خرده‌فروشی در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان منعقد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مبین علی میر اظهار داشت: طی روزهای پیش رو سه قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح احداث بازار خرده‌روشی در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان منعقد خواهد شد.

مدیر بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان افزود: راه‌اندازی بازار خرده‌فروشی در بازارچه‌های مرزی می‌تواند نقش مهمی در روند رونق تجارت استان سیستان و بلوچستان و تحول اقتصادی مردم این خطه داشته باشد.

وی تصریح کرد: تلاشمان این است که تمام قوانین و موانع دست و پاگیری که در بازارچه‌ها ایجاد شده رفع شود تا شاهد شکوفایی تجارت در مرزهای سیستان و بلوچستان باشیم؛ در همین راستا کارت‌های بازرگانی که سال‌ها منع فعالیت بود، مجدد در بازارچه‌های مرزی مجوز فعالیت گرفتند.

میر با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بازارچه‌های مرزی از بعد زیرساختی و تفاهم‌های دو جانبه بی‌سابقه بوده، بیان کرد: امیدواریم در این مدت با اقدامات انجام شده، بازارچه‌های مرزی نقش محوری را در توسعه استان ایفا کند.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha