۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
خرید زعفران ارگانیک| مهمترین نکات خرید زعفران چیست؟

خرید زعفران ارگانیک| مهمترین نکات خرید زعفران چیست؟

برای تشخیص زعفران اصل از زعفران تقلبی باید نکاتی را بدانید و به آنها توجه کنید که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم.

به گزارش بازار، خرید زعفران ارگانیک و با کیفیت و مرغوب کار بسیار دشواری است و زمانی که شما هیچ اطلاعاتی در خصوص زعفران نداشته باشید این کار دشوارتر هم می شود اگر می خواهید با چگونگی انتخاب زعفران با کیفیت آشنا شوید و بدانید که از کجا می‌توانید زعفران مرغوب را تهیه کنید این پست را تا آخر بخوانید.

در انتهای این مقاله به شما شرکتی را معرفی می کنیم که کارشناسان خبره ای در زمینه زعفران دارد و در خرید و فروش زعفران به شما مشاوره لازم را خواهد داد.

مهمترین روش تشخیص زعفران اصل از قلابی چیست؟

برای تشخیص زعفران اصل از زعفران تقلبی باید نکاتی را بدانید و به آنها توجه کنید که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم.

خرید زعفران ارگانیک | مهمترین نکات خرید زعفران چیست؟

رنگ دهی زعفران موضوعی بسیار مهم!

زعفران اصل معمولاً رنگ دهی بالایی دارد و اگر آن را داخل آب جوش بریزید، آب جوش به رنگ نارنجی در می آید دقت کنید که در ابتدا زعفران اصلی به رنگ زرد آب را تغییر رنگ میدهد و پس از آن آب متمایل به قرمز و نارنجی می شود.

خشک و شکننده بودن زعفران هم بسیار مهم است!؟

اگر زعفران شما با خم کردن شکست و از وسط به دو نیم شد یعنی زعفران شما اصل است ولی اگر این اتفاق نیفتاد ممکن است زعفرانی که خریده اید تقلبی باشد.

برای تست این موضوع می توانید زعفران را بین دندان خود نگه دارید و این موضوع را بررسی کنید.

رنگ زعفران

اگر رنگ زعفران شما میل به سیاهی می زند، ممکن است زعفران کهنه باشد و مال سالیان گذشته باشد.

خرید و فروش زعفران به چه صورت انجام می شود؟

در هنگام خرید زعفران کارشناسان ایجان زعفران به نکات زیادی توجه می کنند و پس از بررسی کامل زعفران شما تشخیص می‌دهند که این زعفران دارای کیفیت مناسبی هست یا خیر.

خرید زعفران عمده نیز با دقت بالایی انجام می شود و در شرکت ایجان زعفران دقت بالا در خرید زعفران مرغوب به کار گرفته می شود و ایجان زعفران از خرید هر گونه زعفران بی کیفیت و یا کم کیفیت خودداری می‌کند.

خرید زعفران از کشاورز به صورت مستقیم در شرکت ایجان زعفران انجام میشود و شرکت زعفران ایجان روی کیفیت زعفران خریداری شده نظارت دارد و کارشناسان این شرکت پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه اقدام به خرید زعفران از کشاورزان می کند.

انواع زعفران به شرح زیر است

زعفران ریشه یا خامه که به رنگ سفید متمایل به کرم رنگ می باشد

زعفران دسته که زعفرانه کامل محسوب می شود

زعفران نگین که تاج زعفران را شامل می‌شود و شامل ساقه یا ریشه نیست.

زعفران نگین سوپر که شامل تاج های زعفران قطورتر و باکیفیت تری هست.

شرکت ایجان زعفران یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده و فروشنده زعفران در ایران است که تاریخچه آن را در زیر می بینید :

برند زعفران ایجان در سال ۱۳۶۹ با هدف نوآوری، بسته بندی و ایجاد تحول در حرفه زعفران شروع به فعالیت نموده و در تاریخ ۱۶/۰۱/۱۳۹۷ به طور رسمی این برند ثبت گردید تحت شماره ثبت مالکیت معنوی ۱۳۹۷۵۰۱۴۰۰۰۱۰۰۱۳۷۵ شد و از ابتدا به عنوان یک صادر کننده متخصص، مبتکر، درستکار، جدی و شاخص در عرصه تجارت ملی و بین المللی زعفران با کیفیت و بسته بندی متفاوت و خدمات مبتنی بر رضایت مشتری خود را مطرح نمود.

زعفران ایجان دارنده گواهینامه استانداردهای بین المللی: ISO ۲۲۰۰۰, ISO ۹۰۰۱, ISO ۱۴۰۰۱, ISO ۳۶۳۲ در حرفه زعفران، آزمایشگاه معتبر (آکردیته) زعفران، دارنده گواهینامه حلال، دارنده گواهینامه محصول ارگانیک و برند برتر ایران است. همچنین دارای استاندارد های بین المللی زعفران بوده است. مزارع زعفران ایجان بدون استفاده از هر گونه کود و یا سموم شیمیایی محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک را با بالاترین کیفیت در سطح جهان تولید می‌نماید.

فعالیت ایجان زعفران در خرید زعفران عمده و خرید زعفران از کشاورز بیشتر به چشم میخورد و باید نکاتی در این خصوص بگوییم.

خرید زعفران ارگانیک | مهمترین نکات خرید زعفران چیست؟

خرید مستقیم زعفران از کشاورز در ایجان زعفران چگونه است؟

خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده با کیفیت بالا و به قیمت مناسب توسط ایجان زعفران انجام می شود.

قیمت خرید زعفران از کشاورز در شرکت ایجان پس تایید کیفیت زعفران و بررسی دقیق کارشناسی اعلام شده و به صورت نقد پرداخت می شود. ایجان امکان خرید نقدی ۱ تا ۱۵ کیلوگرم زعفران را دارد.

این یکی از مزایای شرکت ایجان نسبت به دیگر خریداران زعفران فله ای است که به صورت کاملا نقدی خرید می کند.

شرکت زعفران ایجان در کنار تولید زعفران ایرانی خرید زعفران درجه یک از کشاورز و عرضه آن به بازار را نیز انجام می دهد.

این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه درتولید و خرید و فروش زعفران فله با کیفیت ترین زعفران را تولید و از کشاورزان معتمد خریداری و در بسته بندی های عمده یا خرده فروشی عرضه می کند و از این طریق گواینامه های کیفی متعدد کسب کرده است.

خرید زعفران ارگانیک | مهمترین نکات خرید زعفران چیست؟

خرید زعفران عمده در ایجان زعفران چگونه است؟

شرکت ایجان زعفران به عنوان یک شرکت در خرید زعفران عمده و عمده فروش زعفران صادراتی ایرانی قادر به خرید عمده زعفران و تحویل سفارش عمده در کوتاه ترین زمان است. پخش عمده زعفران در ایجان انجام میشود و تیم ایجان زعفران تمام تلاش خود را می کند تا بالاترین کیفیت زعفران را به بازار و مصرف کنندگان عرضه کند.
پخش عمده زعفران در تخصص ما است و ما با خرید های بسیار دقیق و دارا بودن تخصص در پخش عمده زعفران، جنس اعلا و درجه یک و صد درصد خالص را برای شما فراهم نمودیم چه برای صادرات و چه برای پخش داخل ما همواره دقت کافی را در خرید زعفران مرغوب به کار میگیریم.
فروش عمده زعفران قائنات در ایجان زعفران انجام می شود. ایجان به عنوان مرکز فروش عمده زعفران قائنات در تهران شناخته شده است.
ما در فروش عمده زعفران صادراتی خدمات بسیار زیاد متنوعی ارائه میدهیم و با انجام کلیه پروسه صادراتی به صورت فله و حتی قادر به ارائه خدمات بسته بندی و طراحی جعبه و غیره کل زنجیره فروش عمده زعفران صادراتی را ارایه می کنیم و با اطمینان خاطر کلیه امور را به عهده میگیریم.

جهت خرید خرید زعفران در تهران به سایت شرکت ایجان زعفران به آدرس زیر مراجعه کنید :

supersaffron.ir

شماره تماس های شرکت ایجان زعفران هم در زیر آمده است :

فکس: ۴۲۶۹۵۳۸۱-۰۲۱

تلفن: ۲۶۴۱۵۴۸۴-۰۲۱

همراه : ۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

آدرس دفتر مرکزی ایجان زعفران :

تهران- میرداماد- میدان مادر- خیابان سنجابی- بعد از میدان مینا- دفتری شرقی- پلاک ۳ – طبقه اول

کد خبر: ۱۱۶٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha