۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
ثبت ۵ میلیون تردد در جاده های آذربایجان‌ شرقی طی ۱۴ روز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی خبر داد

ثبت ۵ میلیون تردد در جاده های آذربایجان‌ شرقی طی ۱۴ روز

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی از ثبت ۵ میلیون تردد در جاده های آذربایجان‌ شرقی طی ۱۴ روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، اروجعلی علیزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند۹۸ تا ۹ فروردین سال جدید بالای ۵ میلیون تردد خودروهای سبک و سنگین در جاده های استان ثبت شده است، ادامه داد: این آمار نشانگر کاهش ۵۰ درصدی ترددها در سال جدید دارد.

علیزاده سپس اظهار داشت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته بالای ۱۰ میلیون تردد بود.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته شاهد تردد ۲۸۹ هزار خودرو در جاده‌های استان بودیم، افزود: این رقم در نهم فروردین سال گذشته ۸۶۰ هزار و ۷۸۲ هزار خودرو ثبت شده که مقایسه دو رقم اشاره شده نشان از کاهش ۶۶ درصدی ارقام امسال دارد.

علیزاده گفت: بر اساس آمارهای ثبت شده در جاده های مواصلاتی استان روز ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و روز اول فروردین امسال به ترتیب با ثبت تعداد ۵۲۰ هزار و ۲۳۷ هزار تردد خودروئی بیشترین و کمترین میزان تردد در جاده های استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ورودی مبادی استان طی روز گذشته ۱۹ هزار و ۳۴۷ مورد و خروج نیز ۲۰ هزار و ۳۴۷ خودرو بوده است، گفت: محور میاندوآب- ملکان با ۶ هزار و ۶۳ مورد ورودی بیشترین ورودی را به خود اختصاص داد.

کد خبر: ۱۱٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha