۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
فسادآورترین مسأله اقتصاد کشور وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی است
نماینده مردم شبستر در مجلس:

فسادآورترین مسأله اقتصاد کشور وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی است

تبریز- نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای همه مسجل شده، فسادآورترین مسأله اقتصاد کشور وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

به گزارش بازار، جعفر راستی اظهار کرد: اگر بخواهیم ارز ۴۲۰۰ تومانی را ناگهانی حذف کنیم، طبیعی است تبعاتی خواهد داشت اما کاملا واضح است که ارز ۴۲۰۰ تومانی فسادآور است.

وی افزود: در طرح اولیه قرار بود کالاهای اساسی که مورد نیاز مردم است با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد و با قیمت مناسب به مردم ارائه شود، ولی متاسفانه به علت تغافل تعدادی از مسوولان در دولت قبل افرادی که زمینه فساد داشتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را از دولت گرفتند و کالا وارد کردند و با قیمت آزاد به مردم فروختند.

نماینده مردم شبستر تصریح کرد:  متاسفانه با اصرار دولت و مجلس وقت، این سیاست ادامه پیدا کرد و واقعیت این است ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ‌گونه آثار مثبتی بر سفره مردم نداشته است در حقیقت ارز ۴۲۰۰ در آن مقطع تبدیل به رانتی شد که عده‌ای از آن بهره بردند و به تعهدات خود در واردات کالاهای اساسی عمل نکردند.

راستی تصریح کرد: سعی ما در مجلس این است که ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدون اینکه لطمه‌ای به کالاهای اساسی وارد آورد از گردونه خارج کنیم؛ چراکه برای همه مسجل شده فسادآورترین مسئله اقتصاد کشور وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

کد خبر: ۱۱۶٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha