۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
بررسی تکلیف بدهی‌های دولت به صندوق توسعه ملی
سخنگوی کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس اعلام کرد

بررسی تکلیف بدهی‌های دولت به صندوق توسعه ملی

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اولویت‌ها و برنامه‌ها به ویژه نحوه تعیین تکلیف بدهی‌های قبلی دولت به صندوق توسعه ملی با حضور رئیس و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی در جلسه این کمیسیون حضور یافته و ضمن ارائه گزارش منابع و مصارف صندوق، به بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت‌ها و برنامه‌ها به ویژه نحوه تعیین تکلیف بدهی‌های قبلی دولت به صندوق پرداختند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون نیز در ادامه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه افزایش بهره‌وری صندوق توسعه ملی، نحوه دریافت مطالبات این صندوق از دولت، سرمایه‌گذاری صندوق در حوزه توسعه اشتغال و تولید در داخل و ... پرداختند و در مجموع یک بررسی مناسبی نسبت به روال کاری صندوق توسعه ملی و اقدامات آن در سال جاری انجام شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی آن مطرح و اعلام شد که این اصلاحیه در کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در حال انجام است و بزودی با تکمیل بررسی ها، گزارش آن به صحن کمیسیون ارائه خواهد شد تا بعد از بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شود.

مفتح تاکید کرد: در ادامه نشست، بحث نظارت میدانی کمیسیون از یزد و اردکان مطرح و مقرر شد، براساس برنامه‌ریزی‌ها اعضای این کمیسیون پنجشنبه صبح با هدف بازدید از کارخانجات، معادن و صنایع استان و در جریان قرار گرفتن مشکلات و مسایل این حوزه به یزد برود.

کد خبر: ۱۱۶٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha