۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
لزوم اختصاص تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا/ گل‌کاران تهرانی حمایت شوند
معاون استاندار تهران:

لزوم اختصاص تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا/ گل‌کاران تهرانی حمایت شوند

تهران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم اختصاص تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده تاکید کرد و گفت: با توجه به خسارتی که به گلکاران وارد شده، این قشر نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت اشتغال و تحلیل اثرات کرونا ویروس بر واحدهای تولیدی تهران در محل استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی برخی از مشاغل و صنوف در ایام پایانی سال دچار خسران شده اند، مواردی برای حمایت از این افراد و شاغلان در نظر گرفته شد.

امامی امین افزود: با توجه به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید» تدوین برنامه‌های مناسبی جهت کاهش تبعات شیوع ویروس را نیاز داریم که در همین راستا تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به صنعت گل‌کاری در کشور گفت: این صنعت در سال‌های قبل رشد خوبی داشته است اما در حال حاضر دچار مشکل شده که باید در این زمینه تمهیداتی اتخاذ شود.

وی عنوان داشت: پیشنهاداتی برای ارائه خدمات به مشاغل آسیب پذیرتر با اختصاص تسهیلات زودبازده و کم سود داده شده است و هم اکنون در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه ۱۲ فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار برگزار می‌شود موارد بیشتر آن احصا خواهد شد.

کد خبر: ۱۱٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha