۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بانکهای کهگیلویه و بویراحمد موانع دست و پاگیر سرمایه گذاری را رفع کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانکهای کهگیلویه و بویراحمد موانع دست و پاگیر سرمایه گذاری را رفع کنند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع موانع سرمایه گذاری از طریق بانک‌ها مقدور است لذا توصیه می‌کنم موانع دست و پا گیر را بردارید.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حشمت الله احمدزاده ظهر یکشنبه در نشست شورای بانک‌های استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تسهیلات سفر رئیس جمهور به استان بیش از یکهزار میلیارد تومان بوده که باید برای ایجاد اشتغال از طریق بانک‌ها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اگر شرایط بانک‌ها اینگونه باشد، فایده‌ای ندارد، گفت: گره اشتغال در دست بانک‌ها است و بانکها نیز باید در اعطای تسهیلات سخت گیری نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر شما به دنبال گره‌گشایی از اشتغال نیستند، خودم در تهران پیگیری می‌کنم، باید گره‌ها را باز کنید و اگر نمی‌توانید بدون تعارف جای خود را به دیگری بدهید چرا که مردم از گره‌های کور بانک‌ها به ستوه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه توصیه می‌کنم مدیران بانک‌ها بر کارشناسان نظارت کنند، گفت: بر کارشناسان نظارت کنید و آنهایی که رفتار درستی با مردم ندارند را تغییر دهید چرا که دولت سیزدهم به دنبال کار جهادی است و به نیروهای پاک‌دست نیاز دارد.

احمدزاده افزود: توصیه می‌کنم با فساد در بانک‌ها مقابله کنید تا مردم نگویند فلان بانک محل فساد و تباهی است، باید با مدیران پاک دست بانک‌ها فرهنگ درون بانکی برای ایجاد اشتغال را تغییر داد.

وی با اشاره به ایجاد واحدهای کوچک تولیدی در کماطق محروم گفت: می توان در مناطق محرومی همچون سیلاب و کلوار با اعطای تسهیلات واحدهای پرورش مرغ محلی ایجاد و با خرید تولیدات، به اقتصاد خانوار کمک و تولیدات مرغ محلی را نیز به دیگر استانها صادر کنیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha