۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
پرداخت ماهیانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازنشستگان فارس
مدیر کل تامین اجتماعی فارس اعلام کرد

پرداخت ماهیانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازنشستگان فارس

شیراز- مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: ماهیانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای مستمری و درمان بازنشستگان تامین اجتماعی استان هزینه می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی فارس، ابراهیم کشاورز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه استان فارس خدمت به بازنشستگان را یکی از شاخص‌ترین وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: خدمت رسانی قوی و مستمر به بازنشستگان سازمان تاثیر بسزایی در توسعه و جذب بیشتر بیمه شده دارد.

وی افزود: سازمان به پرداخت به موقع مستمری و پیگیری تصویب قانون متناسب سازی حقوق آن‌ها، نگاه ویژه‌ای دارد.

او ادامه داد: بعد از اجرای طرح متناسب سازی، استان فارس به ۲۱۵ هزار نفر مستمری بگیر، ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شده و همچنین ماهیانه ۴۰۰ میلیارد تومان نیز بابت درمان این قشر هزینه می‌کند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه سازمان در انجام این خدمت است.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس تصریح کرد: ماهیانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت درمان و مستمری بازنشستگان استان پرداخت می شود.

علی راستگو، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی فارس نیز در این مراسم ضمن بیان برخی مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران ناشی از میزان پایین دریافتی حقوق، خواستار تشکیل کارگروه با دیگر مخاطبان سازمان از جمله کارفرمایان برای همکاری و دفاع و کمک به وصول طلب‌های سازمان شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha