۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
سرمایه های خرد مردم در بورس در معرض نابودی است
نماینده مردم خمین در مجلس:

سرمایه های خرد مردم در بورس در معرض نابودی است

نظری، نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم به مردم قول ثبات سرمایه را داد، گفت: سرمایه های خرد مردم در بازار بورس نابود شده چه زمانی قرار است اقدام عملی صورت گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر اقتصاد، گفت: دولت حجت الاسلام رئیسی به مردم قول ثبات سرمایه را داده اند اما سرمایه های خرد مردم در بازار بورس نابود شده چه زمانی قرار است اقدام عملی صورت گیرد و مردم در این رابطه چشم انتظار هستند.

وی در تذکری به وزیر بهداشت ادامه داد: علیرغم تامین ارز ۴۲۰۰ دارو مردم برای تامین دارو سرگردان هستند و داروهای موردنیاز آن ها در بازار سیاه خرید و فروش می شود از سویی اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه در انبارهای سازمان اموال تملیکی دارو موجود است اما سازمان غذا و دارو در تعیین تکلیف این داروها اقدامی انجام نمی دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم یادآور شد: از دولت انتظار می رود طرح توسعه شهرستان خمین را که مصوبه هیات دولت است و بخش هایی از آن اجرایی نشده و نیاز به اعتبارات دارد را در سال ۱۴۰۱ مدنظر قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر صمت، گفت: چه زمانی قرار است به وضعیت آشفته بازار سر و سامان دهید چرا باید هر مغازه ای هرطور خودش صلاح می داند تعیین قیمت کند در این رابطه نقش وزارت صمت کجای این موضوع قرار دارد.

نظری در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری ادامه داد: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در بخش های مختلف حوزه انتخابیه به هیچ وجه مطلوب نیست تا کی باید منتظر اقدام جدی از سوی این وزارتخانه باشیم.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: چرا بانک کشاورزی دستورالعمل امهال وام های کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی را ابلاغ نمی کند. مردم به شدت تحت فشار هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: علیرغم جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان خمین خدمات ارائه شده به مردم به هیچ وجه متناسب با نیاز مراجعه کنندگان نیست و انتظار می رود توجه ویژه ای را در این رابطه داشته باشیم.

نظری ادامه داد: حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی به هیچ وجه جوابگوی رفع مشکلات آن ها نیست و انتظار اقدام جدی در این رابطه داریم و اگر لازم است لایحه ای به مجلس ارائه شود و به طور قطع نمایندگان مجلس هم در این رابطه همکاری لازم را خواهند داشت.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: اعتبارات راه و شهرسازی، راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه به هیچ وجه پاسخگو نبوده و نیاز است به این موضوع توجه شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha