۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
مشکلات استان همدان به حوزه های اقتصادی و حمایت از تولید گره خورده است
استاندار همدان:

مشکلات استان همدان به حوزه های اقتصادی و حمایت از تولید گره خورده است

همدان - استاندار همدان گفت: مهم‌ترین مشکلات کشور و استان همدان در حوزه‌های اقتصادی و حمایت از تولید بوده که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح یکشنبه در نشستی با جوانان بابیان اینکه پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مجامع پیشکسوتان نسل انقلاب و جوانان استان، راهبردی و منطبق با واقعیات جامعه و دغدغه همه دلسوزان انقلاب است، گفت: بومی‌گزینی مدیران را به عنوان یکی از مطالبات مردم استان همدان در پیش خواهیم گرفت و مورد توجه خواهد بود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل طرح شده از سوی نمایندگان این مجامع پیگیری و بررسی خواهند شد، افزود: راه حل مشکلات و مسائل استان، همراهی و پشتیبانی همه ارکان نظام و عموم مدیران و مسئولان است.

وی با تاکید بر اینکه مواجهه ما با مسائل و مشکلات از جنس برنامه‌محوری و ارائه راه‌حل در دوران مدیریتی است، اظهار کرد: یکی از دلایل ناکارآمدی، ضعف عملکرد و رسوخ فساد و گسترش بیش از حد تشکیلات است که باید با کاهش تصدی های دولتی و به مدد ظرفیت جوانان مجموعه بازسازی و نوسازی شود.

استاندار همدان گفت: مهم‌ترین مشکلات کشور و استان همدان در حوزه‌های اقتصادی و حمایت از تولید بوده که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد گفت: ظرفیت‌های استان همدان باید در زمینه گردشگری به میدان آمده و با تمام توان برنامه‌ها و طرح‌های خود را در راستای ارتقا کسب و کار ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید در بتن و متن جریانات اداری و کاری قرار گیرند تا در آینده از عهده مسئولیت‌ها بر آیند؛ گفت: جوانان بعد از کسب تجربه در کنار مدیران می توانند مسئولیت های اجرایی را بر عهده بگیرند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید روح انقلابی در سیستم جریان پیدا کند تا مسائل را حل و فصل کرد؛ افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که فضا و زمینه انتقال تدریجی مسئولیت‌ها به جوانان صورت گیرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha