۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
۸ دستگاه نفتکش جدید به ناوگان سوخت قزوین افزوده شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قزوین:

۸ دستگاه نفتکش جدید به ناوگان سوخت قزوین افزوده شد

قزوین- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قزوین گفت: هشت دستگاه نفتکش شامل دو دستگاه خودرو شش چرخ به همراه شش دستگاه تریلر برای ارسال سوخت به مناطق کوهستانی به ظرفیت ناوگان حمل و نقل سوخت قزوین اضافه شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی قزوین، لطف الله مسعودی اظهار داشت: علاوه بر این و با فعالیت دوباره سه دستگاه نفتکش، هم اکنون ناوگان سوخت این شرکت به ۹۱ دستگاه رسیده که وظیفه سوخت رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی، اصناف، جایگاه‌های عرضه سوخت و فروشندگی های نفت سفید روستایی را در محدوده جغرافیایی استان برعهده دارند.

وی اضافه کرد: ۱۷۰ حلقه لاستیک جهت نفتکش های فعال در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان و تعدادی از تریلرهای حامل سوخت با هماهنگی سازمان های صنعت، معدن و تجارت و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دریافت و بین رانندگان توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی قزوین با اشاره به مشکل پرداخت در کرایه نفتکش ها، اظهار داشت: مشکل شرکت های حمل و نقل و پیمانکاران در خصوص ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی که باعث تاخیر در پرداخت کرایه های حمل می شد با تشکیل جلسات مختلف در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قزوین مطرح و تدابیر لازم جهت پرداخت به موقع کرایه حمل فرآورده های نفتی به رانندگان اتخاذ شده است.

مسعودی با اشاره به اختصاص مکانی مناسب با تجهیزات لازم برای استراحت رانندگان در محل این شرکت، یادآور شد: احداث پارکینگ نفتکش ها نیز در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان است و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha