۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
۷۴ پایگاه راهداری زمستانی در آذربایجان‌شرقی ایجاد شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۷۴ پایگاه راهداری زمستانی در آذربایجان‌شرقی ایجاد شد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ایجاد ۷۴ راهدارخانه بین‌راهی ثابت و سیار در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده روز شنبه در گفت وگویی با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه‌ در آذربایجان شرقی اظهار کرد: حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به همراه ۷۰۰ نفر پرسنل برای طرح راهداری زمستانی در راهدارخانه‌های بین‌راهی استان مستقر می‌شوند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای آبان حدود ۳۰ درصد نیروها در راهدارخانه‌های آذربایجان شرقی مستقر شده‌اند.

علیزاده با بیان اینکه قرار بود نیروها به‌طور کامل تا پانزدهم آبان در پایگاه‌های زمستانی مستقر شوند، گفت: با شروع بارش برف در برخی شهرستان‌های استان و پیش‌بینی تداوم بارندگی‌ها، هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد تجهیزات و نیروها در راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی درباره وضعیت ناوگان راهداری استان خاطرنشان کرد: برای تامین ماشین‌آلات مجهز، به ۳۵۰ دستگاه سنگین و نیمه‌سنگین شامل کامیون، نمک‌پاش، لودر، بولدوزر، تریلر و برف‌روب و ۱۰ دستگاه برف‌خور نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه امسال از طریق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱۰ دستگاه تجهیزات راهداری به ناوگان راهداری استان اضافه شده است، افزود: این دستگاه‌ها شامل لودر، گریدر و بیل مکانیکی است که در اختیار شهرستان‌های مناطق کوهستانی و دور از مرکز قرار گرفته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به داشتن نقص فنی همیشگی حدود ۱۵ درصد از تجهیزات راهداری استان، گفت: از ابتدای سال تعمیرات اساسی حدود ۸۰ دستگاه از ماشین‌آلات موجود را در دستور کار داشته‌ایم؛ همچنین سایر دستگاه‌ها نیز دچار نواقص جزئی بودند که آن‌ها را نیز برطرف کرده‌ایم.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha