۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
عملیات برف روبی در گردنه های استان قزوین جریان دارد
مدیرکل راهداری استان قزوین:

عملیات برف روبی در گردنه های استان قزوین جریان دارد

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات برف روبی در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در منطقه الموت قزوین و مناطق برف گرفته استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری استان قزوین، جواد حق لطفی اظهار داشت: ارتفاع برف در برخی گردنه های این استان مانند قسطین لار به ۱۵ سانتیمتر رسیده و تیم های راهداری نیز همزمان با آغاز بارش، اقدام به بازگشایی معابر کرده اند.

به گفته وی، تیم های راهداری هم اکنون در حال عملیات نمک پاشی به منظور تسهیل در تردد خودروها در گردنه های هجیب واقع در محور قزوین - بویین زهرا و آوج هستند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سطح تمامی جاده های استان به خاطر بارندگی، لغزنده بوده و در برخی گردنه ها مانند کوهین به دلیل مه گرفتگی، با کاهش دید افقی همراه است.

حق لطفی یادآور شد: به رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی این استان را دارند توصیه می شود ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل و حرکت با سرعت مطمئنه، به توصیه های نیروهای راهدار و پلیس راه مستقر در جاده عمل کنند و قبل از حرکت نیز ضمن تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کنند.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha