۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
درخواست‌های سرمایه‌گذاری برای تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه بوشهر افزایش یافت
با تحریم لوازم خانگی کره‌ای؛

درخواست‌های سرمایه‌گذاری برای تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه بوشهر افزایش یافت

بوشهر- نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: در پی تحریم لوازم خانگی کره‌ای در کشور، شاهد افزایش درخواست سرمایه‌گذاران برای تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.

حسین نامور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دارای مزیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه تولید و خدمات است که می‌تواند میزبان سرمایه‌گذاران از نقاط مختلف کشور خصوصا سرمایه‌گذاران استان بوشهر باشد.

وی به ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در نامه‌ای به مدیران سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای را ابلاغ کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خاطرنشان کرد: به دنبال ممنوعیت واردات لوازم خانگی تولیدی کره جنوبی، درخواست‌های سرمایه‌گذاری برای تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه بوشهر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک شرکت فعال در حوزه لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعالیت دارد، اضافه کرد: طی روزهای اخیر چهار درخواست جدید نیز برای تولید لوازم خانگی در این منطقه ارائه شده است.

نامور ادامه داد: این درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و نهایت همکاری با تولیدکنندگان صورت می‌گیرد تا شاهد تسریع در روند سرمایه‌گذاری در تولید لوازم خانگی باشیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha