۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۴۱۲ هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف‌شد/ کاهش ۷۵ درصدی مصرف سوخت
در نهم فروردین‌ماه سال جاری؛  

۴۱۲ هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف‌شد/ کاهش ۷۵ درصدی مصرف سوخت

سمنان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه در نهم فروردین‌ماه سال جاری ۴۱۲ هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف‌شده است، گفت: این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در نهم فروردین‌ماه سال جاری نسبت به‌روز گذشته شاهد کاهش ۷۸ درصدی تردد در سطح راه‌های مواصلاتی استان سمنان بودیم، اظهار داشت: در نهم فروردین‌ماه سال جاری ۴۱۲ هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار در زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش داشته است، یادآور شد: میزان مصرف بنزین در زمان مشابه سال گذشته یک‌میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین بود.

۱۸ صنف متخلف در استان سمنان پلمب شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۸ صنف متخلف پلمب‌شده و سه مورد جریمه و توقیف خودروهای غیربومی نیز در استان رخ‌داده است.

خجسته پور بابیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ابلاغ رسمی‌شده است، افزود: در حال حاضر تا ۲۰ فروردین ادامه‌دار خواهد بود و ادامه اجرای طرح منوط به شیوع بیماری در کشور است.

وی با تأکید بر اینکه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز منوط به شیوع این بیماری است، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح جلوگیری از ترددهای غیرضروری در دستور کار است در این طرح مانعی برای ورود کامیون‌ها به شهرها وجود ندارد چون معمولاً کامیون‌ها برای جابه‌جایی نیازهای ضروری مردم تردد می‌کنند.

دستگاه‌های خدماتی حق قطع هیچ اشتراکی را ندارند

معاون استاندار سمنان برگزاری جشن‌ها و ایستگاه‌های صلواتی اعیاد شعبانیه را ممنوع اعلام کرد و گفت: هیچ دستگاه خدماتی مانند آب، برق و گاز حق قطع هیچ اشتراکی را ندارند و مشترکان می‌توانند در صورت اعمال قطعی خدمات یا دریافت ابلاغیه آخرین اخطار مراتب را به فرمانداران شهرستان گزارش دهند.

خجسته پور در ادامه پور ابراز داشت: قطعاً شیوع این ویروس به آحاد مردم خسارت‌هایی را وارد کرده است اما دولت برای جبران خسارت‌های مالی صنوفی که به‌شدت از این بیماری متضرر شدند طرح‌های حمایتی خواهد داشت که به‌زودی برای آن تصمیم‌گیری و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی از فعالیت زندان‌های استان سمنان با حداقل ظرفیت خبر داد و گفت: آماری از تعداد زندانیان استان سمنان که به مرخصی رفتند نداریم اما تا جایی که برای دستگاه قضایی امکان داشت زندانیان را در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا مرخص کردند.

کد خبر: ۱۱٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha