۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان تشکیل شد
معاون صمت استان زنجان:

۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان تشکیل شد

زنجان - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: از اسفند ماه ۹۸ تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل مسلمی  با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در زنجان به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال تشکیل شده است، گفت: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفت که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر پنج میلیارد ریال است که برای اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است.

مسلمی با اشاره به اقلام مکشوفه در طی بازرسی های صورت گرفته اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضد عفونی کننده ، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ پل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

وی افزود: شش هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵ هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان اظهار داشت : این بازرسی های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی صورت می گیرد.

مسلمی خاطر نشان ساخت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش است.

کد خبر: ۱۱٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha