۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
تشکیل پرونده ۲ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در استان زنجان
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد؛

تشکیل پرونده ۲ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در استان زنجان

زنجان-معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت زنجان گفت: طی بازرسی های صورت گرفته در استان طی روزهای اخیر، یک مورد پرونده احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل شد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، اسماعیل مسلمی گفت: با توجه به تغییرات قیمت ارز و شایعه افزایش قیمت لوازم خانگی و موبایل، تعدادی از فروشندگان و بنکداران از عرضه کالا خودداری کرده اند، که در این راستا گشت مشترکی از بازرسان صمت و نیروی انتظامی تشکیل و در سطح استان در حال بازرسی از صنوف می باشند.

وی تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته در روز گذشته یک مورد احتکار کالا در زمینه آبگرمکن و پکیج حرارتی کشف گردید که پرونده آن به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

معاون اداره کل صنعت ، معدن و تجارت زنجان گفت: بر اساس قانون بازرسان در صورت مشاهده احتکار کالا، با آن به عنوان قاچاق کالا برخورد خواهند کرد و اقلام کشف شده به سازمان املاک تملیکی تحویل و جریمه آن طی حکم صادره اعلام خواهد شد.

مسلمی یادآور شد: همشهریان و فروشندگان خرد مکلفند در صورت مشاهده عدم عرضه کالا در داخل و خارج استان موارد را با مشخصات کامل به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم برای برخورد با متخلفین صورت گیرد.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      آخه دو میلیارد ریال اسمش شد احتکار؟ این الان پول یه یخچاله