۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
۵۴ سرمایه‌گذار کشوری علاقه‌مند به حضور در اردبیل هستند
استاندار اردبیل:

۵۴ سرمایه‌گذار کشوری علاقه‌مند به حضور در اردبیل هستند

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: ۵۴ سرمایه‌گذار بخش خصوصی که عمدتا اردبیلی الاصل هستند، علاقه‌مند به حضور در استان و اجرای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و تولیدی هستند.

سید حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۵۴ سرمایه‌گذار کشوری علاقه‌مند به حضور در اردبیل هستند، اظهار کرد: این سرمایه‌گذاران با تشکیل شرکت آبادگران توسعه سبلان در تلاش هستند تا در حوزه‌های صنعتی، گردشگری و تقویت زیرساخت‌های استان آستین بالا زده و به توسعه پایدار این استان کمک کنند.

وی تصریح کرد: این سرمایه‌گذاران در دیدار با امام جمعه اردبیل نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند که مقرر شد با مشارکت دستگاه‌های صادرکننده مجوز تسهیل لازم در این زمینه ایجاد شده و به سرعت شاهد حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی باشیم.

استاندار اردبیل نقش سرمایه‌گذاران را در تقویت واحدهای تولیدی، صنایع تبدیلی و حوزه گردشگری یادآور شد و گفت: در شمال استان حضور این سرمایه‌گذاران در بخش صنایع تبدیلی می تواند جلوی خام‌فروشی محصولات را بگیرد.

عاملی اهمیت مشارکت سرمایه‌گذاران را در تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه و راه آهن یادآور شد و افزود: ۵۴ نفر که علاقه‌مند به حضور و مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری زادگاه خود هستند، قرار است در قالب همایشی با ظرفیت‌های توسعه استان آشنا شده و بستر مشارکت آنها در طرح‌های مختلف فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پادگان ارتش، باغ شریعت و اراضی منطقه عطاییگی تنفس‌گاه شهر هستند و باید نماد ملی و گردشگری در این محدوده‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

عاملی اضافه کرد: ما در استان تلاش می کنیم تا با یک رویکرد جدید حمایت همه‌جانبه را از طرح‌های سرمایه‌گذاری، تولیدی و اقتصادی انجام داده تا به بهبود شرایط معیشتی مردم و اشتغال جوانان کمک کنیم.

استاندار اردبیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تنها راه غلبه بر بحران بیکاری و اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: ما باید فعالیت‌های همه‌جانبه‌ای را در تقویت نظام اقتصادی و تولیدی انجام داده و به بهبود شرایط توسعه‌ای در این بخش کمک کنیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha