۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
دستگاه قضا برای رفع موانع تولید عزم جدی دارد
دادستان کل کشور:

دستگاه قضا برای رفع موانع تولید عزم جدی دارد

آق قلا- دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات بخش تولید آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، عصر پنج شنبه در بازدید دو ساعته از شهرک صنعتی آق قلا اظهارکرد: دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات بخش تولید آمادگی دارد.

دادستان کل کشور افزود: مشکلات واحدهای تولیدی باید به تفکیک احصا و بر اساس ظرفیت های استانی و کشوری برای رفع آن اقدام کرد.

وی با اشاره به تملک برخی از واحدهای تولیدی توسط بانک ها، بیان کرد: عزم مجموعه قضایی برای بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید و فعالیت‌های اقتصادی است اما باید بررسی و رفع این مشکل و باز گرداندن این واحدهای تولیدی باید موارد دو جانبه مدنظر قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان هم در این بازدید گفت: موانع بانکی بر سر راه تولید توسط دادگستری استان تدوین شده و بخشی از موانع که ناشی از عدم اجرای قوانین و مقررات است.

حیدر آسیابی افزود: بخشی از مشکلات با پیگیری دادگستری توسط خود بانک ها قابل حل است و بخشی هم که باید در بانک مرکزی انجام شود از طریق ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه آن را دنبال می کنیم.

گفتنی است دادستان کل کشور از شامگاه چهارشنبه برای ابلاغ حکم دادستان جدید گرگان به گلستان سفر کرده بود.

منتظری با همراهی رییس کل دادگستری و استاندار گلستان  امروز به شهرک صنعتی آق قلا رفت و از سه واحد تولیدی فعال در این شهرک بازدید کرد.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha