۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
مشکلات آب رسانی به بخش تولید و شرب گرمسار پیگیری می‌شود
وزیر دادگستری:

مشکلات آب رسانی به بخش تولید و شرب گرمسار پیگیری می‌شود

گرمسار- وزیر دادگستری گفت: مشکلات آب در بخش شرب و تولید این دو شهرستان صحت دارد و لذا هم در استان و هم در سطح بالاتر این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، امین حسین رحیمی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار و آرادان در حاشیه سفر هیئت دولت به استان سمنان و به میزبانی مجموعه خورشید، با بیان اینکه مشکلات آب در بخش شرب و تولید این دو شهرستان صحت دارد و لذا هم در استان و هم در سطح بالاتر این موضوع پیگیری خواهد شد، تاکید کرد: گرمسار دارای ظرفیت‌های خوب تولیدی است.

وی با بیان اینکه مشکلات آب سد نمرود در گرمسار هم صحت دارد و هم با حضور مسئولان محلی مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: تلاش دولت این است که در سفرهای استانی کارها انجام و مشکلات رفع شوند.

نماینده رئیسی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه انتقال آب در وهله نخست نیازمند اعتبارات است، تاکید کرد: موضوع دوم اما حق آبه گرمسار و آرادان از سد نمرود است که مشکلات اجتماعی نیز در هماهنگی و پیگیری بین دو استان سمنان و تهران حل خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه اینکه نیاز است استانداری‌های سمنان و تهران با هم جلساتی برگزار کرده و مشکلات اجتماعی را حل کنند تا این پروژه قابل اجرا شود، گفت: بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور نیز مشکلات گرمسار و آرادان مطرح خواهد شد تا بتوانیم ان شاالله شاهد کاهش دغدغه‌های مردم و مسئولان باشیم.

سرپرست فرمانداری گرمسار نیز در این نشست با بیان اینکه فقط ۱۰ میلیون متر مکعب از آب نمرود به استان تهران تعلق دارد، گفت: ۹۱ درصد از حق آبه سد نمرود یا به عبارتی ۱۱۰ میلیون مترمکعب به گرمسار و آرادان تعلق دارد.

مجتبی بور بور با بیان اینکه حق آبه نمرود حق شرعی و قانونی مردم گرمسار و آرادان است، افزود: ۱۵ کیلومتر از مسیر ۴۰ کیلومتری واقع شده در حوزه استحفاظی گرمسار حتی لوله گذاری شده است.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha