۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
نخستین مقاومت نماد خودرو چه قیمتی است؟

نخستین مقاومت نماد خودرو چه قیمتی است؟

با توجه به اینکه ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا آماده می شود و در هفته گذشته حمایت ۱۶۰ تومان را حفظ کرده در گام اول می تواند تا ۲۰۰ تومان پیش برود و با شکست خط روند به سمت ۲۶۰ حرکت کند.

بازار؛ گروه بورس؛ ایران خودرو اعلام کرده عرضه خودرو در بورس کالا را با یکی از زیر مجموعه هایش یعنی بهمن خودرو آغاز می کند، هر دو نماد روز چهارشنبه صف خرید سنگین داشتند و با توجه به اینکه قیمت گذاری در بورس کالا با مکانیسم عرضه و تقاضا خواهد بود احتمالا عرضه محصولات بالاتر از قیمت کارخانه و پایین تر از قیمت بازار آزاد تعیین می شوند به همین دلیل پیش بینی می شود حاشیه سود شرکت ها افزایش یابد.

خودرو در هفته گذشته حمایت ۱۶۰ تومان را حفظ کرده و در گام اول می تواند تا ۲۰۰ تومان پیش برود  و با خارج شدن از محدوده و شکست خط روند به سمت ۲۶۰ حرکت کند.

نخستین مقاومت نماد خودرو چه قیمتی است؟

حال با توجه به اینکه در مهر ماه فروش ایران خودرو به ۵۴۳۲ میلیارد تومانی رسیدکه ۲۵ درصد نسبت به شهریور رشد داشته عرضه بورس کالای خودرو می تواند این شرکت را در مسیر حذف زیان انباشته سوق دهد

ایران خودرو در ۷ ماه نخست سال مالی جاری ۳۱۷۶۵ میلیارد تومان فروش داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۳۹۶۵ میلیارد تومان فروش داشته روندش صعودی است. قیمت سهم روز چهارشنبه ۱۸۰ تومان بوده و در ۳ ماه گذشته ۱۳ درصد افت داشته است.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha