۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
تامین ۶۵۰ تن سیب و پرتقال شب عید ۱۴۰۱ در استان بوشهر
مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:

تامین ۶۵۰ تن سیب و پرتقال شب عید ۱۴۰۱ در استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از تامین ۶۵۰ تن سیب و پرتقال شب عید ۱۴۰۱ در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدتقی منوچهری چهارشنبه‌شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به اهمیت تامین نهاده‌های دامی اظهار داشت: قسمت عمده‌ای از نیازهای نهاده‌های دامی مرغداران و دامداران از طریق سامانه و توسط بخش خصوصی، بارگذاری می‌شود و مرغدار و دامدار پول را از طریق سیستم، پرداخت و نهاده خود را تحویل می‌گیرد.

وی افرود: ذخایر استراتژیک نهاده‌های دامی نیز به منظور تامین نهاده در شرایط بحرانی است که در محل امور پشتیبانی دام ذخیره می‌شود و در مواقعی بسیار ارزشمند است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون ۴۰۰ تن ذرت ذخیره داریم و یک‌هزار تن ذرت نیز تا چند روز آینده می‌رسد و ۱۴۰۰ تن سویا و ۱۲۰۰ تن جو نیز تامین شده است.

منوچهری از توزیع ۱۱۰۰ تن برنج در ۲ ماه اخیر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: ۵۰۰ تن برنج سهمیه‌ای در شهریور و ۶۰۰ تن برنج سهمیه‌ای در آبان توزیع شد و بر اساس شاخص‌های جمعیتی در شهرستان‌های ده گانه این امر انجام شد.

وی از تامین ۶۵۰ تن سیب و پرتقال شب عید در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: ۴۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب برای شب عید و فروردین ۱۴۰۱ درخواست داده‌ایم که موافقت شده و در موعد مقرر با قیمت دولتی بین مردم توزیع می‌شود.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای جلب رضایت خاطر مردم بهره می‌بریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha