۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مخالفت نمایندگان با نظام رتبه‌بندی کذب است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مخالفت نمایندگان با نظام رتبه‌بندی کذب است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق نظر نمایندگان حمایت از نظام رتبه‌بندی معلمان است و فضاسازی‌هایی که در برخی رسانه‌ها ایجاد شده کذب و اطلاعات غلط است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد باقری در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس که مربوط به حفظ شأن و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان است، گفت: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که در آن ۱۱۷ نفر از نمایندگان به عنوان مخالف نظام رتبه‌بندی معرفی شده‌اند، در حالی که همگان می‌دانند تمامی نمایندگان به اتفاق با نظام رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و حتی در صحن علنی نیز به آن رأی مثبت دادند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در حال حاضر برخی رقبای سیاسی دو سال مانده به انتخابات مجلس دست به کار شده و اینگونه در حال متشنج کردن فضا هستند.

وی از رئیس مجلس باید سوال کرد که آیا لیست تهیه شده در فضای مجازی مورد تأیید هیأت رئیسه است یا خیر؟

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: با توجه به اینکه این موضوع مسئله مهمی است باید عرض کنم ما در مجلس در رابطه با نظام رتبه‌بندی شاهد یک اتفاق نظر هستیم و همواره ۲۴۰ نماینده‌ای که در صحن حضور دارند موافق رتبه‌بندی بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رتبه‌بندی بالای ۲۰۰ رأی داشته که چنین رأیی در سابقه مجلس کم نظیر است لذا این نوع شایعات و این نوع فضاسازی‌ها کذب و اطلاعات غلط است.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha