۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
سهم ۳ درصدی کارگزاری حافظ از بازار سرمایه
مدیر عامل کارگزاری حافظ در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

سهم ۳ درصدی کارگزاری حافظ از بازار سرمایه

طاهری، مدیر عامل کارگزاری حافظ گفت: سهم بازار کارگزاری حافظ از بازار سرمایه ایران بین ۲ تا ۳ درصد و هدفگذاری این است که در چند سال آینده سهم بازار به ۵ درصد برسد تا بتوانیم جزو سه کارگزاری برتر باشیم.

بازار؛ گروه بورس: محمدصادق طاهری مدیرعامل کارگزاری حافظ در گفتگو با خبرنگار «بازار» با اشاره به اینکه در حال حاضر این کارگزاری ۱۰۰ هزار مشتری و بیش از ۹ هزار کد سجامی دارد، گفت: سهم بازار کارگزاری حافظ از بازار سرمایه ایران بین ۲ تا ۳ درصد است و هدفگذاری ما این است که در چند سال آینده سهم بازار را به ۵ درصد برسانیم تا از این طریق بتوانیم جزو سه کارگزاری برتر بشویم.

طاهری با بیان اینکه کارگزاری حافظ برای اجرای استراتژی جذب مشتریان مهاجر از کارگزاری های دیگر برنامه دارد، افزود: ارائه خدمات آموزشی به مشتریان به ویژه افراد تازه کار یکی از اقداماتی است که هم اکنون دنبال می شود.

او افزود: در باشگاه مشتریان ضمن ارائه خدمات این چنینی به نسبت معاملاتی که مشتریان انجام می دهد به آن ها مطابق با آنچه که قانون اجازه داده تا ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها ارائه می شود و همین مساله در تعامل بیشتر مشتریان و کارگزاری ها موثر است.

طاهری درباره اینکه کاهش کارمزد کارگزاری ها تا کجا امکان پذیر است، تصریح کرد: از آنجایی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد از ۱۰۰ درصد کارمزد کاهش پیدا کرد و بعد از آن از همان ۸۰ درصد کارمزد دولت ۳۷.۵ درصد از کارمزد کارگزاری ها را به یونیت های سرمایه گذاری منتقل می کند تا در مسیر حمایت از بازار بکار گرفته شود.

او افزود: این اعتباری که از کارگزاری ها به یونیت های سرمایه گذاری منتقل می شود تا سه سال قابل برداشت نیست اما حُسن آن این است که برای کارگزاری ها باقی می ماند.

مدیرعامل کارگزاری حافظ با اشاره به اینکه کارگزاری حافظ ۱۷ سال قدمت دارد و در مسیری معتبر گام برداشته است، اظهار کرد: در حال حاضر تقاضای وجه از کارگزاری ها به صورت ساتپا انجام می شود و در روز دوم به حساب مشتریان منتقل می شود، اما کارگزاری حافظ همان ابتدای روز دوم وجه را به حساب مشتریان منتقل می کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha