۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تلاش صرافی کوین بیس برای خرید یک استارت آپ هندی|توسعه خدمات ارزی دیجیتال در هند
صرافی کوین بیس آمریکا خبر داد؛

تلاش صرافی کوین بیس برای خرید یک استارت آپ هندی|توسعه خدمات ارزی دیجیتال در هند

«کوین بیس» که بزرگترین صرافی فعال صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می شود از تلاش برای راه اندازی استارت آپ ارزی دیجیتال خود با همکاری شرکت هندی «آگارا» خبر داد.

به گزارش بازار، صرافی «کوین بیس» که بزرگترین صرافی فعال صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می شود از تلاش برای راه اندازی استارت آپ ارزی دیجیتال خود با همکاری شرکت هندی «آگارا» خبر داد. 

بر اساس این گزارش، کوین بیس سه شنبه شب با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که در حال کار بر روی راه اندازی استارت آپ جدید مبادلات ارزی دیجیتال خود با همکاری شرکت آگارا  هند بوده که این استارت آپ بر پایه هوش مصنوعی کار کرده و توانایی مدیریت و انجام مبادلات ارزی دیجیتال میان هند و ایالات متحده را دارد. 

به گفته کوین بیس، این استارت آپ اصالتی هندی داشته و در این کشور مستقر خواهد بود. این صرافی هدف این خرید گسترش و خودکارسازی قابلیت‌های خدمات مشتری کوین بیس با و ارائه ابزارهای جدید یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی به دنبال ارتقاء تیم مهندسی کوین بیس است. این قرارداد همچنین استراتژی شرکت برای گسترش مرکز فناوری خود در هند را مجدداً تأیید می کند.

نشریه فناوری متمرکز «تک کرانچ» روز دوشنبه به نقل از منابع ناشناس آگاه گزارش داد که خرید آگارا بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار برای کوین بیس هزینه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، این دو شرکت انتظار دارند توافق مربوط به این معامله را در اواخر امسال نهایی کنند.

استارت آپ آگارا که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، روی یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی برای بهبود تجربه کاربر کار می کند. طبق گزارش ها، آگارا با استخدام حدود ۴۰ نفر، توانسته است مشتریان بزرگی از جمله شرکت نرم افزاری مبتنی بر ابر Salesforce و شرکت بزرگ تجارت الکترونیک Shopify را برای خود دست و پا کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha