۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
ضرورت کاهش ۹۰ درصدی ترددهای بین شهری در آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

ضرورت کاهش ۹۰ درصدی ترددهای بین شهری در آذربایجان غربی

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ترددهای بین شهری در استان باید به میزان ۹۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری قبل از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت های مورد نظر در سطح استان، انتظار کاهش ۹۰ درصدی ترددهای بین شهری را داریم که از تمامی مسئولان استانی می خواهیم نسبت به اجرای این طرح جدیت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر فرمانداران و مسئولان مربوطه استانی، ترددهای بین شهری را به دقت کنترل می کردند باید تاکنون شاهد کاهش درصد بسیار بالایی از ترددها در استان بودیم که در این راستا با مدیران و افرادی که در اجرای طرح کوتاهی کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

شهریاری افزود: ترددهای بین شهری باید از طریق ایست های ویژه در مبادی ورودی و خروجی کنترل شده و علاوه بر آن، مردم نیز از هر گونه سفر بین شهری و یا ترددهای غیرضروری در داخل شهرها پرهیز کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت همکاری مردم در این طرح افزود: حذف ترددهای غیرضروری، خودداری از مسافرت و نیز اجتناب از برگزاری و حضور در اجتماعات می تواند در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ارزشمند و مفید باشد.

وی ادامه داد: هر گونه سهل انگاری در اجرای طرح و کاهش زنجیره انتقال ویروس تبعات جبران ناپذیری را در آینده نزدیک به همراه خواهد داشت.

شهریاری با انتقاد از برخی افراد در جدی نگرفتن بحران پیش آمده گفت: قاطبه مردم در کنترل بیماری مشارکت دارند، اما سهل انگاری تعدادی از افراد می تواند برای کل جامعه خطرناک باشد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه بازرسی برای رصد عملکرد مدیران استان گفت: از تمامی مدیران استانی می خواهیم در شرایط کنونی به طور جد پایبند تصمیم های ستاد استانی باشند که با هر گونه کوتاهی در این زمینه برخورد می شود. 

کد خبر: ۱۱٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha