۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
تسهیل در فرآیند صدور مجوز ۴۰۰ واحد اقتصادی در سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تسهیل در فرآیند صدور مجوز ۴۰۰ واحد اقتصادی در سیستان و بلوچستان

زاهدان - مرادیان، مدیر کل پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان گفت: با رایزنی های انجام شده فرآیند صدور مجوز برای ۴۰۰ واحد اقتصادی و کسب و کار در این استان تسهیل پیدا کرد.

محمد مرادیان در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: یکی از اقدامات این نهاد کمک به راه اندازی واحدهای اقتصادی و کسب و کار است و در این خصوص، طی یکسال گذشته رایزنی های مختلفی با دستگاه های مرتبط  صورت گرفته است.

مدیر کل پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از تولیدکنندگان و کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند، مهمترین مانع خود را برای دریافت مجوز، بروکراسی اداری اعلام می کنند.

وی با اشاره به تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در استان سیستان و بلوچستان، افزود: با  رایزنی های صورت گرفته،  بسیاری از افرادی که درگیر فرآیند صدور مجوزها بودند،  در کمترین زمان ممکن به مجوز درخواستی، دست پیدا کردند.

مرادیان با اشاره به اینکه، این مجوزها در بخش دامپروری، مرغداری، کشاورزی و خدمات صادر شده است، تصریح کرد: امیدواریم، با رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم و همچنین همراهی مسئولان و مردم، شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در استان تحقق پیدا کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha