۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
افزایش ۱۴ درصدی سفر با ناوگان برون شهری در همدان
معاون راهداری همدان عنوان کرد:

افزایش ۱۴ درصدی سفر با ناوگان برون شهری در همدان

همدان- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تعداد سفرهای جاده‌ای با ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، محمد سرگزی گفت: طی هفت ماهه ابتدای امسال ۲۰۹ هزار و ۸۰۰ سفر با ناوگان مسافربری جاده‌ای این استان انجام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با این حال تعداد مسافر جابه‌جا شده در این مدت ۲.۵ درصد کاهش داشته =و شمار مسافرانی که در هفت ماهه نخست امسال از این استان برای آن‌ها بلیت سفر با ناوگان مسافربری جاده‌ای صادر شده یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۴۹ نفر بوده است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه سفرها همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده و ناوگان مسافربری با ظرفیت کمتری مسافر سوار کرده‌اند، اظهار داشت: بخش حمل‌ونقل مسافر به شدت از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده و شیوع ویروس کرونا باعث شد بازار سفرهای نوروزی، اربعین و سفرهای دانشجویان از دست رفته واین بخش به شدت متضرر شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha